مقالات سئو

ساخت وبلاگ


12. محتوای خراشیده. گه گاه مدیران تارنما ها محتویات صفحه ها خویش را بصورت سئو سایت فله ای از سایت های دیگر گردآوری می نمایند که اکثر اوقات زمان ها این امور با نیت خیر و خوبی اجرا می‌شود البته از لحاظ گوگل این شغل نوعی تبعیت به حساب آورده می شود و همچون محتوای تکراری منجر جریمه گوگل شود.
13. محتوای پنهان. یکی استراتژی ها جهت بالابردن لغات کلیدی در سایت، تکرار آن ها در محتویات پنهان میباشد که‌این شغل جریمه سنگینی بوسیله گوگل دارااست.
14. به کارگیری بیش تر از حد پیوند دادن. پس از اینکه در سال 2012 پنگوئن بروز رسانی شد در‌صورتی‌که صفحه ها بیشتراز حد از لینک و پیوند هایی که لغات کلیدی در آنان مصرف شده باشند جریمه گوگل دربرگیرنده اکنون آن ها شود.
15. برچسب Hreflang. این برچسب برای این پباده سازی گردیده است که به موتور جستجوی گوگل اگاهی دهد محتویات منتشر گردیده در تارنما به چه زبانی و یا این که در چه محلی تاسیس شده است که از محتوای تکراری دوری گردد.
16. فرصت متعددی سایت قابل دسترس نباشد. وقتی که سایت شما بازه فرصت متعددی قابل دسترس نباشد و بازدیدکنندگان نتوانند وبسایت شمارا ملاقات نمایند بوسیله گوگل دجار جریمه خواهید شد.
17. کلمه ها کلیدی در اسم دامنه. در حالتی‌که عبارات کلیدی در اسم دامنه شما وجود داشته باشد وقتی که به سایت شما به تعداد متعددی لینک و پیوند داده گردد گوگل دلیل می نماید که شما سعی بر ویرایش سکو بندی آن دارید از این رو برای شما جریمه در لحاظ میگیرد.

 

مقالات سئو ...
ما را در سایت مقالات سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو سایت, نویسنده : عباسی seo02 بازدید : 187 تاريخ : چهارشنبه 31 فروردين 1401 ساعت: 13:39


Image Name and ALT Tags
در حالتی که از عکس ها در محتوای خویش به کارگیری می نماید به طبع اسم سئو سایت تصویر را اضافه نمائید این به موتورهای کاوش گر یاری می نماید تا تصاویر خویش را خوب آرم دهند، ممکن میباشد هنگامی که یوزرها یک جستجوی تصویری برای یک واژه و کلمه کلیدی دارا‌هستند تصاویر شما ظواهر گردد.

 

در شرایطی‌که که به طور استراتژیک از لغات کلیدی بیشتراز حد مجاز در محتوای خویش به کارگیری نمائید گوگل و یا این که موتورهای کاوش گر شیت شمارا جریمه خواهد کرد. در هر محتوا دو تا سه توشه از لغت ها کلیدی استعمال فرمائید تا به مکان اثر مثبت اثر منفی نداشته باشد.

همان طور که محتوای وبسایت نقش مهمی در سکو بندی وبسایت شما دارااست دقت به طراحی وب سایت شما نیز اساسی میباشد. شما بایستی از یک ساخت سایت استعمال فرمائید که کپی کردن و خزیدن برای موتورهای کاوشگر در صفحه های و محتوای شما راحت باشد.

نکته دیگر که قادر است در  سئو وبسایت شما تاثیرگذار باشد این میباشد که وبسایت شما برای گوشی مطلوب میباشد یا این که نه. شما می بایست مطمئن گردید یوزرها کار کشته به تلاوت، مشاهده و مرور سایت شما از دستگاه موبایل می باشند.

 

 

سئو سوا شیت
خلال ارکان کاوش در برگه عناصری فارغ برگه بهینه سازی وجود دارااست که می توانند به سئو تارنما شما یاری نمایند. هرچند شما در اختیار گرفتن بی واسطه بر کارداران فارغ کاغذ را ندارید راههایی وجود دارااست که میتوانید با یاری آن‌ها از این عامل ها برای بهینه سازی وب سایت خویش یاری بگیرید.

مقالات سئو ...
ما را در سایت مقالات سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو سایت, نویسنده : عباسی seo02 بازدید : 179 تاريخ : سه شنبه 30 فروردين 1401 ساعت: 12:47


4. زمانی می‌خواهید اعتنا حریف بالقوه را جلب نمایید.
ابزارهای بازاریابی دیجیتال می توانند پیوند‌های فرنگی را به راحتی ردیابی نمایند. براین اساس، سئو سایت همانگونه که در قبلی از پینگ بک‌ها به کارگیری می‌شد، از لینک و پیوند‌های فرنگی می‌اقتدار برای نشانه دادن این که کمپانی شما از چه کمپانی یا این که محتوایی امان می‌نماید و مایل میباشد آن را با مخاطبان خویش به اشتراک بگذارد، استعمال فرمایید. نتیجه ها نظارت بک پیوند‌ها می تواند شایان توجه باشد. به هر حالا با این فعالیت خلال استناد به وب سایت‌های دیگر، آن ها را تشویق میکنید تا همین عمل را جاری ساختن دهند.

اما به خاطر داشته باشید که نباید این عمل را بیش تر از حد اجرا دهید. در شرایطی‌که وبسایتی لینکی که به آن سایت داده‌اید را مطلوب نداند، ممکن ممکن میباشد آن را رد نماید، بدین ترتیب تلاش نمایید با ساخت پیوند سازی فرنگی مربوطه، اعتنا آنها‌را جلب نمایید.


اثر لینک و پیوند سازی فرنگی در seo
شیوه درست به کارگیری از لینک و پیوند های فرنگی چیست؟
روی هم رفته پارامترهایی وجود دارا‌هستند که بر “وزن” لینک و پیوند‌های فرنگی در بهینه سازی تأثیر می گذارند و مشتمل بر مفاد پایین میباشد:

اعتبار سایت
پیوند از یک وب سایت اساسی و پربیننده ممکن میباشد بیشتر از یک‌سری لینک و پیوند از وبسایت‌های خرد‌خیس قیمت داشته باشد.

تعداد پیوند ها
تعداد پیوند‌ سازی فرنگی اصلی میباشد البته قیمت آنان از لحاظ آیتم قبل نسبی میباشد.

انسجام محتوا
پیوند‌ها فی مابین وب سایت‌هایی با موضوعات بسیار مختلف در لحاظ گرفته نمی شود. زمانی که‌این شغل مکرر میباشد، آن ها می توانند دامنه‌ها را برای تمرین احتمالی کلاه سیاه جریمه نمایند.

انکر تکست
متن قابل کلیک پیوند‌ها نیز می بایست با مقصد شما سازگار باشد، چون انکر تکست صحیح میتواند منجر فهم گوگل گردد و به اثر مثبتی به روی تارنما بگذارد.

هرزنامه
لینک و پیوند‌ سازی فرنگی در ایده ها و سرویس ها تصویب‌ اسم اتوماتیک معمولا بی‌ربط می‌باشند و میتوانند سبب ساخت‌و‌ساز اسپم شوند.

این نکته را به حافظه داشته باشید که از لینک و پیوند‌های خویش طبیعتا استعمال فرمایید، به این ترتیب بایستی از تکرارهای غیر ضروری و درج اجباری اجتناب خواهد شد. لینک و پیوند‌ها و متن‌های خویش را با حدس تجربیات استفاده کننده از شیت موردنظر تغییر و تحول دهید.

مقالات سئو ...
ما را در سایت مقالات سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو سایت, نویسنده : عباسی seo02 بازدید : 204 تاريخ : دوشنبه 29 فروردين 1401 ساعت: 12:40


مثلا تصویر یک تکه شکلات را می‌توان با نام فایل “شکلات” دخیره کرد. اما اگر شما سئو سایت یک فروشگاه شکلات داشته باشید آیا این روش مناسبی است ؟ شاید بخواهید هر تصویر را با نام‌های “شکلات ۱” و “شکلات ۲” و غیره ذخیره کنید. اما این هم روش درستی نیست. ترجیح این است که توصیفی برای آن شکلات نوشته شود. مثلا “شکلات تلخ ۲۰۰ گرمی” مناسبتر است . این نامگذاری هم به موتور جستجو و هم به کاربران در درک محتوای تصویری شما کمک می‌کند.

5 – نوشتن متن جایگزین (Alt Text) سئوپسند برای تصاویر
تگ‌های Alt متونی هستند که زمانیکه یک مرورگر نمی‌تواند به درستی یک تصویر را لود کند جایگزین آن تصویر می‌شوند. این مشخصه برای این به کار می‌رود که محتوای یک فایل عکس را برای کاربر توصیف کند.

وقتی یک تصویر بارگذاری نمی‌شود، یک باکس مستطیلی در ابعاد تصویر نمایش داده می‌شود که توضیحات جایگزین یا ALT در گوشه سمت چپ بالای آن قرار دارد. باید این متن جایگزین را طوری بنویسید که مرتبط با موضوع تصویر باشد و آنرا به نتایج جستجو مرتبط کند.


نوشتن متن جایگزین جهت بهینه سازی تصویر
توجه کردن به تگ‌های Alt برای کلیت استراتژی سئو داخلی یا درون صفحه On-Page seo مفید است . باید مطمئن شوید که همه نواحی بهینه شده محتوا در جایگاه خود بدرستی قرار دارند. اما در مورد تصویر اگر تصویر به هر علتی لود نشود، کاربران خواهند دید که این تصویر چه چیزی بوده است . حتی با اینکه لود نشده با توجه به متن جایگزین می‌توان فهمید عکس درباره چه چیزی است .

بعلاوه، خود گوگل هم بر اهمیت متن جایگزین تاکید کرده است. این متن اطلاعاتی درباره تصویر به گوگل می‌دهد و به گوگل کمک می‌کند تا بهترین تصویر را بعنوان نتایج جستجوی کاربر به او نمایش دهد. اگر هم عکس را بخواهید به جایی لینک بدهید متن جایگزین می‌تواند بهترین متن پیوند را ایجاد کند.

استفاده از کلمات کلیدی در نام فایل عکس یا در توضیحات جایگزین باعث می‌شود گوگل موضوع تصاویر را نیز متوجه شود.

۶- توضیحات متا و عنوان صفحه را بدرستی بنویسید
گوگل همچنین گفته که از عناوین صفحات و توضیحات متا بعنوان بخشی از الگوریتم جستجوی تصاویر استفاده می‌کند.

همه فاکتورهای سئو داخلی مثل توضیحات متا، تگ‌های هدر، داده های ساختاریافته و غیره برای رتبه دادن به تصاویر شما در نتایج گوگل به کار می‌روند.

با بهینه کردن آنها نه تنها به رتبه گرفتن متن و کل محتوا بلکه به سئو عکس و رتبه گرفتن تصاویر نیز کمک کرده‌اید.

۷- استفاده از افزونه‌های بهینه سازی عکس برای وب سایت
افزونه‌هایی وجود دارند که به بهینه سازی تصاویر سایت کمک می‌کنند. با کمک آنها می‌توانید عکس‌های سایت خود را بهینه کنید. مثلا افزونه بسیار پرطرفدار WP_smush pro یک افزونه برای فشرده کردن تصاویر است که قبلا هم به آن اشاره کردیم. افزونه EWWW Image Optimizer نیز یک نمونه دیگر برای فشرده کردن تصاویر است .

فشرده کردن تصاویر باعث می‌شود بدون افت کیفیت، حجم آنها کاهش یابد. حافظه هاست سایت سنگین نمی‌شود و سرعت سایت کند نمی‌شود.

یک کار دیگر که در قبال عکس‌های سایت می‌توان انجام داد اعمال Lazy Load می‌باشد. به آن لود تنبل نیز می‌گویند. لود تنبل یعنی چه؟ وقتی کاربر وارد یک صفحه می‌شود ممکن است نیاز به اسکرول کردن داشته باشد و حتی ممکن است صفحه بسیار طولانی باشد. خوب لود کردن تمام این صفحه حتما زمان زیادی نیاز دارد و باعث کندی سایت می‌شود.

اما اگر قابلیت لود تنبل فعال باشد فقط بخشی از صفحه که دیده می‌شود لود می‌شود. بدین ترتیب سرعت لود بیشتر می‌شود یعنی زمان کمی برای لود آن بخش از صفحه نیاز است . هر وقت کاربر شروع به اسکرول می‌کند همان مقدار از صفحه که پیش روی نگاه اوست لود می‌شود. این قابلیت را می‌توان با افزونه BJ Lazy Load پیاده کرد.

افزونه های دیگری نیز برای این کار وجود دارد. مثل: a3 Lazy Load یا Rocket Lazy Load.

مقالات سئو ...
ما را در سایت مقالات سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو سایت, نویسنده : عباسی seo02 بازدید : 153 تاريخ : يکشنبه 28 فروردين 1401 ساعت: 12:39


چنانچه محتوای کاربرپسند جذابی را ساخت‌و‌ساز نمائید، می‌توانید سئو سایت شایسته ترین تارنما را داشته باشید. البته پرسش این میباشد که در صورتی سئوی فنی وب سایت تان بهم ریخته باشد، بازهم این زمینه راستگو میباشد؟ متأسفانه می بایست بگوییم در این‌حالت، درجه نخواهید گرفت! سیاق به این شکل میباشد: گوگل و بقیه موتورهای کاوش می بایست وبسایت شما‌را پیدا کرده، آن را بخزند و صفحه های آن را ایندکس نمایند. اینجاست که seo تکنیکال عنایت پیدا می نماید.

ولی این تنها ظواهر مسئله میباشد! زیرا حتی درصورتی که گوگل همگی محتوای تارنما شمارا ایندکس نماید، بازهم کارتان تمتم نمیشود و وبسایت بایستی از نگاه سئوی فنی یا این که به عبارتی تکنیکال، ایرادی نداشته باشد. یعنی صفحه ها امن داشته باشد، سریع لود گردد، برای تلفن همراه seo گردیده و محتوای تکراری نداشته باشد و هزاران آیتم دیگر که بایستی رعایت شوند.

اما مراد ما این وجود ندارد که برای اینکه وبسایت شما درجه بگیرد، می بایست از لحاظ سئوی تکنیکال بی نقض باشید البته با seo تارنما از دید فنی، گوگل شل خیس میتواند به محتوای تارنما شما دسترسی پیدا نماید و در سود وبسایت‌تان شانس بیشتری برای جايگاه دریافت کردن دارااست.

قابل ذکر میباشد: به انگیزه زمان بر بودن متن و راحتی شما در یادگیری این سوژه، ما این مقاله را به ۶ نصیب اساسی تقسیم کرده ایم تا بتوانید به نحو احسن هر قسمت را بیاموزید.

بهینه سازی تکنیکال (Technical سئو) چیست؟
معمولا هنگامی صحبت از سئوی وبسایت می شود، ذهن ما به سمت شغل های فنی لازم برای بهبود وب سایت می‌رود. می‌پنداریم ما یحتاج میباشد فرایند بسیار غامض‌ای را طی کنیم تا وب سایت‌مان به نقطه‌ای از تعادل رسد و آن گاه هم بایستی سراغ بک‌پیوند تصاحب کردن، رپورتاژ رفتن، تبلیغات در گوگل و … برویم.

ولی واقعیت روایت این وجود ندارد. سئوی تکنیکال یا این که به عبارتی فرایندهای فنی که روی اینترنت‌وبسایت اعمال میدهیم، شغل بغرنج ای وجود ندارد و می شود به‌راحتی آن را آموخت. یا این که دست کم در ارتباط آن داده ها کافی اخذ کرد تا در طول مطلوب، از نیازهای اینترنت‌وبسایت خویش با خبر باشیم.

seo تکنیکال (به انگلیسی: Technical بهینه سازی) یک قسمت بسیار اصلی از روند بهینه سازی وب سایت و مرتبط با سئوی داخلی وب سایت میباشد که هیچ ربطی به محتوا ندارد. این نوع بهینه سازی بیشتر به زیرساخت سایت ها، استاندارد بودن پوسته و راحتی ایندکس شدن صفحه های آن‌ها برای موتورهای کاوش میپردازد و وب سایت را برای ایندکس شدن و خزش ریلکس ‌خیس موتورهای کاوش seo می نماید.

حتی در صورتی محتواهای ارزشمندی ساخت نمائید و سئوی داخلی و فرنگی تارنما خودتان را هم به نیکی جاری ساختن بدهید، مطمئن باشید که وجود یک اختلال فنی خرد قادر است منجر درجه نگرفتن یا این که چشم نشدن سایت شما در برگه حاصل موتور کاوش خواهد شد.

۱۰ نکته قابل توجه در بهینه سازی تکنیکال:

تلفن همراه فرندلی یا این که تلفن همراه پسند بودن تارنما
تولید و سئو تارنما مپ XML
ارتقا سرعت لود وبسایت
رفع خطاهای تارنما
بهبود پیوند های داخلی
به کار گیری از لغت ها کلیدی در Alt تصاویر
به کارگیری از تگ کنونیکال جهت خودداری از صفحه ها تکراری
به کارگیری از پروتکل SSL برای وبسایت
رسیدگی و رفع خطاهای ایندکس تارنما که در سرچ کنسول گزارش داده می‌گردد
یافتن و رفع پیوند های شکسته در صفحه ها وب سایت

مقالات سئو ...
ما را در سایت مقالات سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو سایت, نویسنده : عباسی seo02 بازدید : 334 تاريخ : شنبه 27 فروردين 1401 ساعت: 13:10


موتور جستجوی گوگل که تعیین اکثر اشخاص میباشد، وظیفه داراست نیاز سئو سایت مخاطب را برطرف نماید و او‌را به غرض خویش برساند. این یوزرها میباشند که در انتها محتویات وبسایت را نظارت می‌نمایند و مقصد خویش را تعیین می‌نمایند. در‌حالتی که که سایتی دیدنی باشد و داده ها مفیدی را در دست استفاده کننده بدهد، به طبع نظرش بیشتر جلب میشود و امتیاز بهینه سازی تارنما در گوگل فراتر می رود البته در حالتی‌که وب سایت متبوع ضعیف باشد و مخاطب از دیدن صفحه های و مطالب آن دل زده گردد، فوری تارنما را می بنند و فارغ از سود میماند.

ساماندهی صفحه ها با URL
یکی فاکتور‌های با صرفه‌سازی که کمتر آیتم دقت قرار می گیرد، تیم‌بندی‌ها یا این که ساب‌فولدرهایی میباشد که میتواند برای منظم کردن محتوای شما به شغل گرفته خواهد شد.

url های خویش را ساماندهی نمایید و آنها‌را در مجموعه‌بندی‌های مرتبط قرار دهید. این شغل منجر با صرفه‌سازی تیم‌بندی‌های وبسایت شما شود.

ارتفاع URL
پژوهش ها نماد می دهد، هرچه url کوتاه‌خیس باشد، احتمال کلیک نیز ارتقاء خواهد یافت به همین برهان گوگل نیز پیوند‌های کوتاه‌خیس را بیشتر دوست داراست البته این به‌این مفهوم وجود ندارد که url شما فاقد گروه‌بندی و واژه کلیدی خواهد شد.

از کلمه و واژه کلیدی در url به کار گیری فرمایید
وجود کلیدواژه در url میتواند یک کدام از مهم‌ترین بخش های سئو پیوند ها محسوب گردد البته با این وجود ایرادات ما فارسی لهجه ها دائما این بوده میباشد که url ما فارسی باشد یا این که انگلیسی؟

می قدرت اظهار‌کرد تفاوتی دربین این دو نوع لینک و پیوند نیست و گوگل می‌تواند واژه کلیدی شمارا حتی در شرایطی‌که انگلیسی باشد تشخیص دهد با این وجود خوب میباشد از urlهای انگلیسی به کارگیری فرمائید تا یوزرها در هنگام اشتراک گذاری آنها مبتلا ایراد نشوند.

نکته که در‌این دربین می بایست به آن دقت داشته باشید، این میباشد که به هیچ عنوان url را با تکرار واژه کلیدی بی معنی نکنید. این فعالیت میتواند برای موتور کاوش موقعیت over optimize محسوب خواهد شد.

مقالات سئو ...
ما را در سایت مقالات سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو سایت, نویسنده : عباسی seo02 بازدید : 190 تاريخ : پنجشنبه 25 فروردين 1401 ساعت: 13:38


بهینه سازی کلاه سیاه در واقعیت به طریق‌ها و تکنیک‌هایی گفته میشود سئو سایت که می توانید مطابق آنان درجه وب سایت خویش را در موتورهای کاوش ارتقاء دهید. اما مقصود این تکنیک‌ها، فریب ربات‌های گوگل و حصول منزلت میباشد که رفته‌رفته این زمینه به وسیله گوگل شناسایی شد. اصطلاح «seo کلاه سیاه» در فیلم‌های غربی ساخت شد تا «اشخاص بد» را از «نوباوه‌های بهتر» که کلاه سپید بر راز داشتند، تشخیص دهند و به تازگی هکرهای رایانه‌ای، ایجادکنندگان ویروس و کسانی که قصد به اعمال اقدامات رایانه‌ای دارا‌هستند، از این راه برای ارتقا جايگاه استعمال می‌نمایند.

بسیار اصلی میباشد که بدانید پیاده‌سازی تکنیک‌ها و استراتژی‌های بهینه سازی کلاه سیاه، قادر است تارنما شما‌را از موتورهای کاوش ممانعت نماید. در واقعیت تمامی کسانی که در موضوع بهینه سازی شغل دارا هستند، می بایست ادراک صحیحی از seo کلاه سیاه و پیامدهای آن داشته باشند تا بتواند شایسته ترین تلاش را از خویش علامت دهند.

فهرست محتوا[اکران]

بهینه سازی کلاه سیاه چیست؟
به عبارتی‌طور که گفته شد، جاری ساختن یک سری از اقدامات، باعث به ارتقا جايگاه و منزلت تارنما شما می شوند؛ ولی این اقدامات برخلاف حالت سرویس ها موتور کاوش می باشند و میتوانند سبب ساز به ممنوعیت تارنما از موتور کاوش و وب سایت‌های متعلق شوند. به ذکر معمولی‌خیس، تکنیک‌های seo کلاه سیاه، تکنیک‌هایی به شمار می آیند که از روش آنها موتور کاوش گوگل فریب میخورد و وبسایت مقام بهتری به دست می آورد.

   

تکنیک‌های بهینه سازی کلاه سیاه
تکنیک‌هایی که به دنبال معرفی می کنیم، تحت عنوان تکنیک‌های seo کلاه سیاه شناخته میگردند و در صورتی می خواهید تارنما شما از طرف گوگل و دیگر موتورهای کاوش ممنوع نشود، نباید به‌هیچ‌وجه به سمت این تکنیک‌ها بروید.

کلمه ها کلیدی فرعی و بیش‌ازحد (Keyword Stuffing)
در قبلی به کارگیری از تعدادی نوع کلمه و واژه کلیدی در متن، یک پوئن مثبت محسوب می شد، همینطور برای ساخت محتوا از عبارات متنوعی به کارگیری می‌کردند که گاهی بی‌ربط بود؛ ولی امروزه این زمینه یک امتیاز منفی به شمار می آید و هیچ ارزشی ندارد. از همین رو گوگل برای یوزرها، ترازو چگالی 1 تا 3 درصد را گزینش نموده است و در صورتیکه شما این قاعده را رعایت فرمایید، میتوانید یک محتوا پر ارزش داشته باشیم. در غیر این شکل گوگل میپندارد که شما تصمیم دارید آحاد ترافیک را به سمت تارنما خویش بکشید و محتوای با ارزشی در چنگ ندارید؛ به این ترتیب تارنما را جریمه می‌نماید و شمارا در لیست استعمال‌کنندگان از تکنیک‌های seo کلاه سیاه قرار می دهد.

مقالات سئو ...
ما را در سایت مقالات سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو سایت, نویسنده : عباسی seo02 بازدید : 225 تاريخ : چهارشنبه 24 فروردين 1401 ساعت: 12:08


لندینگ پیچ و یا این که ورقه‌ی فرود شیت‌ای میباشد که در تارنما با غرض تشویق سئو سایت استفاده کننده به خرید و دعوت به اجرا اقدامی پباده سازی و فراهم میگردد. کل صفحه های شما (ورقه‌ی اساسی، مقاله ها و یا این که ورقه‌‌ای منقطع با مقصود فعال سازی کمپین) لندینگ‌ پیج میباشند. می‌اقتدار خاطرنشان کرد هر شیت‌ای که مخاطب وارد آن گردد، لندینگ‌پیج میباشد. لندینگ پیج‌ها می بایست به صورتی پباده سازی شوند که اعتنا استفاده کننده را جلب نمایند و کاربر را به ایفا اقدامی دعوت نمایند. ولی چه‌طور می‌قدرت یک لندینگ پیج اصولی و ماهر پباده سازی کرد؟ در‌این نوشته‌ی علمی به طرز‌ی پباده سازی لندینگ پیج اصولی و ماهر می پردازیم. پیاده‌سازی نکات نقل شده برای پباده سازی یک لندینگ پیج غالب و دریافت کردن حاصل مدنظرتان کافیست. البته پیش از آغاز پباده سازی به دو آیتم اعتنا نمایید:

1.غرض خویش را از ایجاد کرد لندینگ پیج معین فرمایید.
2.کلمه و واژه‌کلیدی لندینگ پیج را گزینش فرمایید.

اصول پباده سازی لندینگ پیج استاندارد و ماهر
1.عنوان و تیتر زیرکانه بنویسید.
اولی چیزی که استفاده کننده بعداز ورود به شیت می‌بیند تیتر مهم میباشد. در‌حالتی که آن را زیرکانه بنویسید، مخاطب بعداز دیدن تیتر در زمینه ی ورقه شما کنجکاو می گردد. برای تعیین تیتر مطلوب به‌این تصور کنید که مهم‌ترین موضوعی که به آن در شیت پرداخته‌اید، چیست.

• 4 رویه برای تایپ کردن یک عنوان دیدنی


1.کاربر با دیدن تیتر، زمینه اساسی ورقه را فهم و شعور نماید.
2.استفاده کننده پس از دیدن عنوان متوجه خواهد شد که پاسخ سوالش در‌این ورقه میباشد یا این که نه.
3.عنوان جالب باشد و سبب ساز جلب اعتنا و برانگیختن کنجکاوی استفاده کننده خواهد شد.
4.در یک یا این که دوکلمه نوشته خواهد شد.

2.توضیح کوتاه بنویسید.
در زیر تیتر یک توضیح کوتاه بنویسید. کاربر بعداز قرائت عنوان ممکن میباشد تردید نماید که آیا این ورقه برای وی اثر گذار میباشد یاخیر. و ما با تایپ کردن یک توضیح کوتاه، به تصمیم‌گیری کاربر یاری میکنیم. تیتر مهم منجر میگردد استفاده کننده به تارنما نگاهی بیاندازد و عنوان فرعی (توضیح کوتاه) سبب ساز میگردد استفاده کننده تصمیم بگیرد در تارنما بماند یا این که نه. تکنیک های تایپ کردن تیتر محتوا را بدون شوخی بگیرید و در وب سایت‌تان ایفا نمائید.

• 3 تکنیک برای تایپ کردن یک توضیح کوتاه دیدنی
1.تیتر فرعی را در بخش تحت تیتر مهم قرار دهید.
2.در تیتر فرعی درباره‌ی مسئله شیت کلام فرمائید و به کاربر امداد فرمایید تا عالی زمینه کاغذ را ادراک نماید.
3.در تیتر فرعی پاره ای از جزئیات بگویید.

 

3.از تصاویر و گونه های به کار گیری نمائید.
تصاویر و المان‌های بصری جزء مهم ترین نصیب‌های هر ورقه می‌باشند. یوزرها تصاویر و گونه های را ریلکس‌خیس فهم و با آن ها راحت‌خیس رابطه برقرار می‌نمایند. براین اساس مسلما در لندینگ پیج خویش از تصاویر و گونه های توصیفی به کارگیری نمائید.

• 4 راه و روش برای تعیین یک تصویر و المان صحیح
1.به سایز آنها توجه نمائید.
2.از تصاویر و المان‌های باکیفیت استعمال نمائید.
3.از تصاویر و المان‌های مرتبط به کار گیری فرمائید.
4.با استعمال از تصاویر و انواع مفهومی، فهم برگه را شل‌خیس نمایید.

 

3.به تصویر بالا توجه فرمایید.
1.به کار گیری از عکس مطلوب
2.قرار دادن عکس فردی که لبخند میزند
3.به کار گیری از اشکالی مانند هدفون
4.قرار دادن جدول محتوا
5.قرار دادن یک CTA حاذق (تصویب‌اسم زمان)

همین 5 آیتم مبتدی و تازه کار منجر جذابیت شیت گردیده است و وقتی که مخاطب وارد برگه می گردد در نگاه نخستین جذب شیت می شود و در باب آن کنجکاو میشود. پس به شما توصیه میکنم از این مورد ها تازه کار و بسیارمهم راحت نگذرید.

مقالات سئو ...
ما را در سایت مقالات سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو سایت, نویسنده : عباسی seo02 بازدید : 165 تاريخ : سه شنبه 23 فروردين 1401 ساعت: 12:49


3-وبسایت های اجتماعی آرم
ساخت وب سایت های اجتماعی نماد مانند Reddit، شایسته ترین خط مش سئو سایت دوستداشتنی شدن وب سایت شما می‌باشند، آنان منابع بزرگی برای تشکیل داد لینک و پیوند می باشند.

14-دایرکتوری RSS
این دایرکتوری مدام جای امنی برای تشکیل داد پیوند میباشد، و در اکثر وقت ها مفاد تصاحب کردن یک پیوند ناگهانی فعالیت بی آلایش ای میباشد.

15-یک وبسایت ویکی
طراحی وب های ویکی مانند ویکی پدیا، در دست گرفتن جامعی روی پیوند های شما دارا هستند. می توانید در یک مقاله به پیوند وب سایت خویش استناد فرمایید اما در صورتی‌که که حقیقتا نیاز باشد.

16-وبسایت اشتراک‌گذاری صوتی
تارنما های اشتراک‌گذاری صوتی مانند Soundcloud یا این که bandcamp تحت عنوان منابع لینک به کارگیری‌گردیده‌اند. یک فولدر صوتی ضبط نمایید و ارسال نمائید، در مقابل یک لینک و پیوند بدون‌پول اخذ نمایید.

17-هرجایی که کاری برای شما اعمال دهد
شایسته ترین و سهل وآسان ترین خط مش ایجاد کرد پیوند این میباشد که اذن دهید که‌این شغل را برای شما ایفا دهند، به یوزرها قابلیت انشار شگفت‌انگیز، محتوای قابل اشتراک‌گذاری مانند اینفوگرافیک یا این که فیلم را بدهید. آنان‌را در وب سایت خویش منتشر فرمائید و برای اخذ پیوند های بیشتر تشویقشان نمایید.
لینکی که شما می سازید می بایست در هر موضوع‌ای طبیعی به حیث رسد، از عملکرد دست نکشید به مطالب خویش تنوع ببخشید و خرکاری که برای لینک و پیوند تصاحب کردن مایحتاج میباشد ایفا دهید.

مقالات سئو ...
ما را در سایت مقالات سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو سایت, نویسنده : عباسی seo02 بازدید : 153 تاريخ : دوشنبه 22 فروردين 1401 ساعت: 12:32


هکرها به طور مداوم در اکنون ساخت‌و‌ساز حمله ها مخرب در وردپرس و بقیه سیستم‌های سئو سایت رئیس محتوا می باشند. این موردها در اکثر وقت ها به راحتی پیدا نمیشوند و اصلاح آن ها بسیار سخت میباشد. اطلاعیه‌ای که گوگل درباره این مسئله به وبسایت میدهد، مطلبی با تیتر (این تارنما هک گردیده‌است) میباشد. این مورد منجر داخل شدن صدمه به جايگاه وب سایت در حاصل کاوش میشود.

چاره چیست؟
برای آن‌که بتوانید وب سایت خویش را از دست هکرها خلاص فرمائید و از زخم بیشتر به سکو آن در لیست حاصل دوری نمایید، موردنیاز میباشد راه حل‌های ذیل را به فعالیت بگیرید:

فورا با صاحب خانه وبسایت تماس گرفته و یک مجموعه پشتوانه تشکیل دهید.
سایتتان را برای پیشگیری از هرگونه جراحت بیشتر، ایمن یا این که قرنطینه فرمائید.
برای شناختن نوع هک، از کنسول کاوش استعمال نمایید.
در حالتی‌که هرزنامه یا این که بدافزار دارید، ترازو جراحت را محاسبه نمائید.
نقطه ضعف وب سایت را شناسایی فرمائید تا کیفیت ورود هکرها را تشخیص دهید.
مبادرت به تمیز‌سازی تارنما فرمائید و جراحت‌های وارده را منزه فرمائید.
بعد از اجرا همگی اقدامات بیان شده، یک درخواست به گوگل ارسال کرده و از وی بخواهید تا برچسب هک را از وب سایت شما حذف نماید.
برای دوری از هک، مورد نیاز میباشد همواره یک ورژن پشتوانه از وب سایت خویش در دست داشته باشید. خصوصیت‌های امنیتی را نصب نمایید و از پلتفرم‌های امن به کار گیری نمائید.

 

قطعا بخوانید: با رعایت اصول seo تارنما خویش را به نقطع ی عطف برسانید!
 

در نقطه پايان
درین نوشته‌علمی درباره اینکه پنالتی گوگل چیست و همینطور، رفع نقص‌ پنالتی گوگل به وسیله راهکارهای گوناگون کلام کردیم. گوگل دوست داستنی‌ترین و پرطرفدارترین موتور کاوش در مجموع عالم میباشد و مخاطبان متنوعی دارااست؛ براین اساس، برای مراقبت یوزرها خویش بایستی محتوا و نتایجی را که به استفاده کننده نشانه میدهد، همواره بهبود ببخشد. درصورتی که میخواهید در حاصل گوگل جايگاه و اعتبار بیشتری به دست آورید، در کنار اصول و الگوریتم‌های گوگل جنبش نمائید و در مقابل آن ها قرار نگیرید.

مقالات سئو ...
ما را در سایت مقالات سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو سایت, نویسنده : عباسی seo02 بازدید : 144 تاريخ : يکشنبه 21 فروردين 1401 ساعت: 12:08


ارتفاع یک محتوا مدام یکی گرفتاری های seo کاران و اما محتوا نویسان میباشد سئو سایت و ولی اختلاف حیث هایی هم درین خصوص وجود داراست که به سود وصال در‌این خصوص میتواند برای اشخاص دشوار باشد البته قضیه انقدرها هم دشوار وجود ندارد، مدام به ما گفته اند که یک محتوای زمان بر میتواند برای بهینه سازی وب سایت شما موثر باشد ولی در شرایطی‌که لحاظ ما در ریراکو را بخواهید بایستی به شما بگوییم مادامی که سخن جذابی برای اعلام کردن دارید می‌توانید با استفاده کننده کلام نمائید و به محض اینکه متوجه شدید صحبت شما برای استفاده کننده جذابیتی نخواهد داشت می بایست گزافه گویی و یا این که به قسم دارای شهرت حرافی را متوقف نمائید و فقط به جهت وقتگیر کردن یک محتوا وقت گرانبهایی یوزرها خویش را هدر ندهید!

ساخت محتوا با به کار گیری از طریق کلاه سیاه ممنوع !
در شرایطی‌که میپندارید که با به کار گیری از به دست آوردن محتوایی مبنی بر seo کلاه سیاه می‌توانید seo موفقی را در وب سایت خویش انجام فرمایید می بایست به شما این نکته را متذکر شویم که گوگل هوشمند خیس از آن چیزی میباشد که شما می‌پندارید و فقط به همین استدلال بود که برای یافتن وب سایت هایی که از مقررات تخطی می نمایند الگوریتم هایی را معرفی نمود که به طور مداوم همت در شناسایی وب سایت هایی دارا هستند که از در بین اشکال بهینه سازی، تکنیکی به جز seo کلاه سپید استعمال می نمایند.

گردآوری بندی آخری برای ساخت محتوا برای seo

عده بندی پایانی برای ساخت‌و‌ساز محتوا برای seo
مطمئنن تا به الان شما هم قانع گردیده اید که ساخت‌و‌ساز محتوا بر محور بهینه سازی قادر است از وسیع ترین اصولی باشد که باعث بهبود سئوی وبسایت شما و در فیض ارتقاء بازدید از سایتتان گردد، شما برای اینکار صرفا می بایست یک دسته ماهر کارشناس در بازاریابی مبنی بر محتوا (Content Marketing) را بیابید و به طور مداوم عملکرد در تهیه و تنظیم ی محتوایی فرمایید که بتواند برای مخاطبانتان دیدنی باشد و آن‌ها را ترغیب به تعقیب کردن شما، خرید از شما و معرفی شما به دوستان و آشنایان نماید.

مقالات سئو ...
ما را در سایت مقالات سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو سایت, نویسنده : عباسی seo02 بازدید : 155 تاريخ : شنبه 20 فروردين 1401 ساعت: 13:42


صرفا عنصر اساسی داخل-ورقه برای کلیدواژه ها، تیتر شیت میباشد (به شرطی که متن سئو سایت رو جزء موادتشکیل دهنده در حیث نگیریم). بایستی کوشش فرمایید عبارتهای کلیدی رو تو تیتر بیارید و اون مهمترها رو هم نخستین بیارید. برای مثال تحت عنوان این کاغذ نگاه فرمائید:
سئوی صفحه ها تارنما برای تصاحب کردن مرتبه خوب در گوگل – طراحی وب دارکوب
همونطور که می بینید ما پیکربندی CMSمون رو تغییر و تحول دادیم تا برندمون هم به انتهای تیتر کاغذ اضافه بشه. اینطوری اگه تیتر وقت گیر باشه، روی گوگل آخرش حذف میشه که مداقه کمتری داره. بعضا از سیستمها مارک رو اولیه تیتر میذارن. اینجانب پیشنهاد نمی کنم، زیرا اینطوری فضایی که در اختیارتون قرار گرفته رو با یه عبارت تکراری و نادر قیمت مالامال می کنید، البته زمانی کلیدواژه های شیت در اولیه تیتر ذکر ارزشش بیشتر از وقتیه که آخرش ذکر.
میتونید از فرمت "چطور ... کنم؟" برای تیتر به کار گیری نمائید، زیرا خیلی از کاربرها موقع سرچ کردن با این‌راه سرچ میکنند و برای همین اینطوری میتونید ترافیک طبیعی بیشتری جذب فرمایید. اگه می خواهید بازدیدکننده های جدیدی به سمت سایتتون بکشونید، گشوده هم این فرمت پاسخ میده. میتونید با ابزار Wordtracker Keyword Tool ملاحظه کنید عموم تو موضوع کاری شما بیشتر چه سبک سوالهایی رو سرچ میکنند و برای تعیین تیتر از همونها استعمال فرمایید.
تیتر این برگه خیلی بهتر همگی کارداران مؤثر در seo رو با هم ادغام کرده تا بتونه برای عبارت "سئوی صفحه ها سایت" مرتبه بگیره. کاراکترهای اضافه ای که به‌این تیتر اضافه کردم هم برای خوب درجه گرفتنه. زمانی کلیدواژه های بلندبالا و زمانبر تری استعمال نمائید عالی ترافیک می گیرید، روی شیت نتیجه ها هم عالی خونده میشید.

ظواهر تیتر شیت در حاصل کاوش بایستی عالی باشه
این هم یکی دلایل عنایت تیتر ورقه میباشد. زیرا تیتر برگه هم روی کاغذ نتیجه ها گوگل ظواهر میشه و بخشی از تبلیغ سایتتون به اکانت میاد و میتونه به جلب شدن حیث کاربرها و کلیک به دست آوردن ورقه امداد کنه. می بینید که تنها منزلت ورقه در بین حاصل وجود ندارد که میتونه به کلیک تصاحب کردن و ارتقا ترافیک ورقه امداد کنه، بلکه جذابیت ظاهری برگه روی شیت نتیجه ها هم مؤثره.
عموم زمانی چیزی سرچ میکنند، دنبال کاغذ ای می‌شوند که دربردارنده اطلاعاتی باشه که میخواستند. این داده ها میتونه یه جنس مشخص و معلوم باشه یا این که اطلاعاتی در زمینه ی کالا یا این که هر چیز دیگه ای. چیزی که مهمه اینه که شخص سرچ کننده دنبال قسمتهای اصلی مراد اش میگرده. پس می بایست مطلقا تو تیتر برگه به وضوح نشون بدید که محتوای این ورقه چه چیزهایی رو در برمیگیره. به عبارت معمولی خیس، استفاده کننده قراره روی این کاغذ در امر چه چیزهایی بخونه.
اگه بهینه سازی رو در لحاظ نگیریم، تیتر این برگه این میبود:
"یک راهنمای خوب برای سئو یا این که سئوی یک شیت اینترنت از دارکوب"
و سپس به سوالاتی که معمولا ازمون میپرسن، پاسخ میدادیم. البته ما با وارد کردن عبارتهای کلیدی تو تیتر دربین دو برهانِ بهینه سازی و کلیدواژه یه توازن ساخت‌و‌ساز کردیم.

مقالات سئو ...
ما را در سایت مقالات سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو سایت, نویسنده : عباسی seo02 بازدید : 160 تاريخ : پنجشنبه 18 فروردين 1401 ساعت: 12:39


امروزه برخلاف قبل حالت بسیار متفاوتی بر روی موتورهای کاوش و خصوصاً گوگل قاضی سئو سایت میباشد و الگوریتم‌های این موتور، به‌شدت قادر گردیده‌اند و با به‌روزرسانی‌های همیشگی و بهتر، جلوی هرگونه ضعف در قبال سو استعمال به وسیله seo کاران کلاه‌سیاه گرفته می گردد.

البته بااین‌هم اکنون به جهت اینکه پیج رنک یکی‌از کارداران اصلی تأثیرگذاری در حاصل کاوش میباشد، به طور طبیعیً هرروزه اشخاصی کارایی می‌نمایند به‌شدت بک لینک و پیوند‌هایی که از وب سایت‌های دیگر به دست میاورند، جايگاه خودشان را بهبود دهند.

درواقع زمانی‌که خزنده‌های گوگل قصد ایندکس و جايگاه دهی به یک اینترنت‌وب سایت از شیوه های ترازو محبوبیت آن رادارند، به پروفایل لینکی که دارااست مراجعه می‌نماید و پیج رنک آن را می‌بیند؛ براین اساس بااینکه پیج رنک دیگر به‌شکل همگانی به یوزرها اکران داده نمی شود، البته هنوز هم حائز اهمیت متعددی در نتیجه ها میباشد.

این خزنده‌ها همینطور انکر تکست ها را به‌تیتر سرنخ‌هایی برای گوگل می بینند که می تواند در انتخاب ظریف محتوای یک اینترنت‌وب سایت به وی یاری دهد؛ ازاین‌رو چنانچه یک اینترنت‌وبسایت با انکر تکست های مشخصی بک لینک و پیوند‌های کیفیت خوب بگیرد، به‌مرورزمان جايگاه‌اش در آن واژه خوب گردد.

همین مسئله سبب ساز میشود که اینترنت‌وب سایت‌ها به سمت به کارگیری از بمباران گوگل بروند و با انکر تکست های یکسان، صدها بک لینک و پیوند به یک ورقه بدهند؛ به‌تیتر‌نمونه فرض نمایید هزاران اینترنت‌وب سایت متفاوت به یکی صفحه ها اینترنت‌تارنما X با کلمه و واژه «شایسته ترین رستوران طهران» لینک و پیوند دهند؛ در اینگونه قوانینی موتور کاوش گوگل این شیت را به‌تیتر یک مرجع دراین مورد شناسایی می‌نماید که برای مخاطبان قیمت متعددی داراست و ازاین‌رو مرتبه آن را به‌راحتی ارتقا میدهد.
با کل تفاسیر بالا و اتفاقات شگفت‌انگیزی که با بمباران گوگل به دست میاید، تأثیر به کار گیری از آن مانند پیشین وجود ندارد؛ چون در گوگل در سال ۲۰۲۱ یک آپ تو دیت حاذق برای الگوریتم‌های خودش منتشر کرد که منجر میشود عملاً شانس تأثیرگذاری بمباران گوگل به‌شدت کاهش یابد.

یک بمباران گوگل به چه شکل به توفیق می رسد؟
به‌شکل کلی بک لینک و پیوند‌ها هنوز هم به‌تیتر مهم ترین دلیل درجه‌بندی اینترنت‌تارنما‌ها در گوگل شناخته میگردند و ازاین‌رو مهم‌ترین عاملی که منجر توفیق یک گوگل بمب میگردد، تعداد متعددی بک لینک و پیوند میباشد؛ درواقع هرچه شما تعداد بک لینک و پیوند بیشتری از وب سایت‌ها کیفیت خوب و دارای اعتبار بگیرید، شانس بیشتری برای تصاحب مرتبه خواهید داشت.

نکته حائض اهمیت این میباشد که به چنگ آوردن لینک و پیوند از تارنما‌ها بی‌چگونگی و اسپم خیر‌فقط تأثیری روی جايگاه شما نخواهند گذاشت، بلکه فقطً سبب جریمه شدن اینترنت‌وب سایت شما می شوند.

مقالات سئو ...
ما را در سایت مقالات سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو سایت, نویسنده : عباسی seo02 بازدید : 201 تاريخ : چهارشنبه 17 فروردين 1401 ساعت: 13:26


یک کدام از مهم‌ترین قسمت های seo که در زمان یادگرفتن seo ماهر گفته سئو سایت میشه سوژه سرچ کنسول (search console) هست. خدایش سرچ کنسول مهم‌ترین ابزار برای سئوکاران و وبمستران می‌باشد که با این ابزار که مختص خویش گوگل میباشد میتونن مجموع وبسایت خودشون رو بررسی و رسیدگی کنن. می بایست اظهار کرد فعالسازی سرچ کنسول برای وبسایت از نون شب برای شما واجب خیس میباشد. نداشتن سرچ کنسول برای تارنما مثله این میمونه شما یک ماشین دارید البته هیچ اطلاعاتی از معیار بنزین ماشین، سرعت ماشین و به دور موتور ندارید. سرچ کنسول دقیقا این عمل را با تارنما شما میکند.

مزایای داشتن سرچ کنسول برای وب سایت
شما با داشتن و فعالسازی سرچ کنسول برای ساتتون می توانید به طور دقیقا داده ها روزمره وبسایت خودتون و موقعیت وب سایت در گوگل را متوجه بشید. به عنوان مثال چقدر روزمره در حاصل گوگل چشم می شوید، چقدر کلیک روی نتیجه ها تارنما شما می‌گردد، ارورهای وب سایت شما چیست، لینکسازی های فرنگی شما چطور میباشد و خیلی از مفاد دیگر که سرچ کنسول به طور ظریف و خیلی بی نقص تمامی این موردهارا به شما خواهد خاطرنشان کرد.

به عنوان مثال او‌لین تصویر پس از فعالسازی سرچ کنسول برای ساتتون می‌بینید نمودار تحت میباشد. ( ولی این نمودار و اعداد بعداز تعدادی روز برای شما خواهد آمد پس از اولی فعالسازی ) هم اکنون این نمودار در سرچ کنسول یعنی چی؟ در زمان فراگیری بهینه سازی بی نقص به سرچ کنسول پرداختیم و همگی این مورد ها رو با جزئیات به شما یادگرفتن داده ایم.

توتال کلیک در سرچ کنسول (Total Clicks) : تک تک کلیک هایی که تارنما شما در نتیجه ها گوگل گرفته میباشد را به شما اکران می دهد. ( این اکران طبق تاریخ معین شد‌ه‌است به عنوان مثال طی 3 ماه اخیر ). مثلا طبق تصویر تحت 905 هزارتا کلیک طی 3 ماه اخیر روی حاصل این تارنما در گوگل صورت گرفته میباشد.

توتال ایمپریشن در سرچ کنسول (Total Impressions) : به تعداد دفعاتی که وب سایت شما در حاصل گوگل چشم شد‌ه‌است می گویند ایمپریشن. به عنوان مثال طبق تصویر ذیل تارنما متبوع طی 3 ماه نه 6 میلیون و 310 هزار توشه در حاصل گوگل چشم گردیده‌است.

اورج سی تی آر در سرچ کنسول ( Average CTR ) : نرخ تبدیل وبسایت را CTR می گویند. درحال حاضر Average CTR یعنی معدل نرخ کلیک روی نتیجه ها وبسایت شما در گوگل. که در یادگرفتن seo دقیقا این فرمان یکی‌از مهم‌ترین نصیب هاست که فراگیری داده میگردد تا ارتقا پیدا نماید. هرچی CTR تارنما شما زیادتر باشد یعنی موقعیت وب سایت شما خوبه. اینجا 14/3 % نرخ تبدیل وبسایت متبوع میباشد.

اورج پوزیشن در سرچ کنسول ( Average Position ) : این گزینه یعنی معدل سکو صفحه ها و لغات کلیدی تارنما شما در نتیجه ها گوگل. این عدد هرچی به عدد 1 مجاورت خیس باشد یعنی شما به درجه یک گوگل مجاورت خیس می‌باشید و وضعیت خیر و خوبی دارید. درین تصویر Average Position وب سایت روی 5.9 می باشد یعنی عموما اکثر صفحاتی که درین وب سایت فعالیت گردیده‌است در کاغذ اولیه گوگل حضور دارا هستند و معدل روی درجه 6 گوگل هستیم یعنی شیت اولیه گوگل درجه ششم.

مقالات سئو ...
ما را در سایت مقالات سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو سایت, نویسنده : عباسی seo02 بازدید : 135 تاريخ : سه شنبه 16 فروردين 1401 ساعت: 13:17


الگوریتم گورخر (Zebra Algorithm) چیست؟
به صورت کلی الگوریتم گورخر یا این که به عبارتی Google Zebra Algorithm، سئو سایت به مراد رویا رویی با متخلفان و منزه‌سازی ووکامرس از تجار و بازرگانان کلاهبردار، روی عمل آمده میباشد! از آنجایی که در دنیای امروز تکنولوژی با سرعت متعددی در درحال حاضر گسترش میباشد و از طرفی عموم به استعمال از آن روی آورده‌اند، خریدهای اینترنتی نیز در جامعه ها متفاوت ترویج پیدا نموده است. در‌این دربین که مغازه‌های اینترنتی با سرعت سرسام آوری در درحال حاضر رویش می باشند، توده‌ای از آب گل آلود ماهی گرفته و آغاز به کلاهبرداری کرده‌اند!

 

 

ولی قابل ذکر میباشد که یکی از دیگر از هدف ها گوگل زبرا، ضمن واکنش با خلاف کاران مغازه‌های اینترنتی، مجبور ساختن همگی به ایفا بازاریابی موتورهای کاوش در استراتژی‌هایشان نیز میباشد. همانگونه که‌این الگوریتم با کسانی که قصد کلاهبرداری در دنیای اینترنت را دارا‌هستند رویا رویی می‌نماید، به عده ای که قصد دارا‌هستند به طور اصولی درآمدزایی داشته باشند و رده خویش را ارتقاء دهند نیز در وصال به اهدافشان امداد می‌نماید. درواقع این تیم از الگوریتم‌ها به صاحبین مشاغل اینترنتی یاری می‌نمایند تا خوب بتوانند رضایت گوگل را جلب کرده و موقعیت خویش را بهبود دهند.

چرا گورخر؟!
شاید این پرسش برایتان اتفاق افتاده باشد که چرا نام گورخر برای این الگوریتم تعیین گردیده است؟! در جواب بدین پرسش بایستی اذعان کرد که‌این الگوریتم با غرض دفع مزاحمت‌ها و خلافکاری‌ها ساخته شده است. از طرفی منش منش بودن و سیاه و سپید بودن گورخر سبب میشود تا حشرات و حیوان‌ها مزاحم با دیدن پوست آن حیران گردیده و از این حیوان به دور شوند! از آنجایی که‌این الگوریتم منجر می‌گردد تا وبسایت‌های مزاحم و خرابکار حذف شوند تا مخاطب بتواند با فرضی راحت به هدف ها خویش رسد و با وب سایت‌های اثرگذار رابطه برقرار نماید، اسم گورخر را به خویش گرفته میباشد.

الگوریتم گورخر چه‌گونه پدید آمد؟
به دنیاآمدن الگوریتم زبرا مرتبط با وقتی میباشد که گوگل درصدد رویا رویی با دکان‌های اینترنتی بی چگونگی و بی اعتبار برآمد. دسته نگهبانی این موتور کاوش با آنالیزهای ظریف خویش به‌این فیض رسیدند که بعضی از مغازه‌های بی‌قیمت توانسته‌اند با به کارگیری از تکنیک‌های کلاه سیاه بهینه سازی، خویش را به منزلت‌های ابتدا گوگل برسانند! این سیرتکامل شد که برای از میان بردن این گروه از مغازه‌ها، آپ تو دیت الگوریتم گورخر را در لحاظ گرفتند که شغل آن تقابل با وب سایت‌های فروشگاهی سطح ذیل بود.

این الگوریتم با به وجود داخل شدن خویش خطاها متعددی برای تارنما‌های ضعیف فروشگاهی ساخت. اما در صورتی‌که شما وبسایت فروشگاهی ندارید، نباید نگران واکنش با گورخر گوگل باشید! این الگوریتم خلال تارنما‌ها، بر تمیز‌سازی کانال‌های اجتماعی مانند توییتر، صورت بوک، گوگل پلاس و پینترست نیز تمرکز داراست.

مقالات سئو ...
ما را در سایت مقالات سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو سایت, نویسنده : عباسی seo02 بازدید : 505 تاريخ : دوشنبه 15 فروردين 1401 ساعت: 12:56


از همین الان آغاز فرمایید. هرچه دیرتر آغاز عمل را بزنید رقبا از شما پیشی خواهند سئو سایت گرفت و داشتن رنکینگ خوب برای شما مشقت بار‌خیس و دشوار‌خیس شود.
گزینش واژه و کلمه کلیدی مطلوب یک معضل بسیار طاقت فرسا دربین شما و رقباست. مورد نیاز میباشد تا لغت ها کلیدی گزینش گردیده به وسیله وب سایت‌هایی با رنکینگ بالا را محاسبه کرده و مشاهده کنید آنها برای ارتقای بهینه سازی چه کوشش‌های کرده‌اند و از تجارب‌ی آنها به کار گیری نمایید.
هیچ دو سایتی به طور کاملً مشابه هم نیستند. در صورتی یک استراتژی روی سایتی فیض بخشید این ضمانت را به شما نخواهد اعطا کرد که تارنما شما‌را نیز متحول خواهد کرد. در واقع تبعیت کورکورانه برای سئو بهینه سازی چاره قابل قبولی وجود ندارد.


3. زمان بهینه سازی شدن و جايگاه بندی در موتورهای کاوش
این سئوال همواره وجود دارااست که چه دوران ارتفاع می کشد تا وبسایت اینجانب در موضع مطلوب خویش قرار بگیرد و یااینکه این مرتبه یا این که منزلت تا چه دوران برای اینجانب خواهد بود. راستش درین خصوص صرفا می‌اقتدار به مفاد پایین اشاره کرد:

هرچه سایت شما جدیدتر باشد، برای فیض به چنگ آوردن از فعالیت روی seo می بایست صبورتر باشید. استخراج اقتدار و ساخت اعتقاد و باور، قدری زمانبر میباشد و تازمانیکه هر دوی آن‌را توسعه و گسترش ندهید نباید انتظار داشته باشید که از تارنما‌های کهنه‌کارتر پیشی بگیرید.
برهه زمانی مجال بهینه سازی شدن تارنما شما، رابطه مستقیمی با هنگامی که بر روی آن صرف می‌کنید داراست. بعضا‌ها تصور می‌نمایند که صرفا با هزینه کردن می توانند این اساسی را ترسیع دهند که بایستی اذعان کرد که مجال در seo اساسی‌خیس از هزینه میباشد. بدین مفهوم که شما می توانید با میزان دارایی‌ای نادر به حاصل بزرگی دست یابید به شرطی که فرصت متعددی را جهت تدوین و نوشتن متنی عالی صرف نموده و روابطتتان را در دنیای مجازی و بصورت آنلاین توسعه و گسترش دهید. در‌حالتی که برای این مورد ها هزینه می‌کنید عالی میباشد.
یادتان باشد که سود‌ی ارتقای بهینه سازی اثبات نخواهد بود. یعنی کارهایی که امروز روی بهینه سازی اعمال می‌دهید ممکن میباشد حتی هفته‌ها و ماه‌ها فیض ندهد و اعتباری از موتورهای کاوشگر برای سایتتان استخراج نکند.
شغل روی بهینه سازی نقطه نهایی‌پذیر و محصور به مدت‌ی وقتی خاصی وجود ندارد. در صورتی می خواهید در دستیابی رنکینگ عالی برای سایتتان همچنان پیشرو باشید و بازدیدکنندگان بیشتری را جذب و نهایتاً فروش بیشتری داشته باشید یادت

مقالات سئو ...
ما را در سایت مقالات سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو سایت, نویسنده : عباسی seo02 بازدید : 159 تاريخ : پنجشنبه 11 فروردين 1401 ساعت: 12:57


1- محتوای اتومات Automatic generated content
محتوای خود کار یعنی متن هایی که به طور خود کار و یا این که طراحی برنامه گردیده سئو سایت ساخت و ساز میگردند. محتوای اتومات معمولا برای یوزرها مفهوم ها مشخصی ندارد اما به طور هدفمند از کلمه ها کلیدی در آن‌ها مصرف شده میباشد. مثال هایی از محتوای خودکار از نگاه گوگل به گستردن ذیل میباشد:

متن ترجمه گردیده به وسیله اپ یا این که ترجمه کننده گوگل که هیچ سیرتکامل بازبینی و دستکاری بر روی آن اعمال نشده میباشد.
محتوای گردآوری گردیده از روش RSS وب سایت های دیگر یا این که حاصل جستجوی گوگل.
گردآوری و مخلوط محتوا از تعدادی تارنما سوای بازنگری و ویرایش به وسیله یک بشر.
محتوایی که به طور اتومات و با جایگزینی عبارات مترادف و هم معنی ساخت و ساز گردیده و معنی آن برای مخاطب قابل شعور وجود ندارد.
2- ریدایرکت های مخفیانه Sneaky redirect
ریدایرکت کردن یک ورقه موجب می‌گردد استفاده کننده فارغ از استحضار به نشانی دیگری ارجاع داده خواهد شد. دلایل متعددی برای ریدایرکت کردن یک ورقه وجود داراست که اتفاقا بسیار کاربردی و مثبت میباشند و موجب جریمه وب سایت به وسیله گوگل نمی‌شوند. بعنوان نمونه صفحاتی که نشانی آن ها عوض شده یا این که به کلی حذف گردیده اند توسط Redirect به نشانی تازه خویش ارجاع داده میگردند.

اما بعضا از طریق ها برای فریب گوگل پباده سازی گردیده اند که موجب میگردند محتوای اکران داده گردیده به استفاده کننده با محتوایی که در دسترس گوگل قرار می گیرد گوناگون باشد.

مقالات سئو ...
ما را در سایت مقالات سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو سایت, نویسنده : عباسی seo02 بازدید : 157 تاريخ : چهارشنبه 10 فروردين 1401 ساعت: 12:53


با اینکه سئو موضوعی نیست که خیلی ساده باشد، اما این مسئله بدان معنی سئو سایت نیست که برای یادگیری سئو دلهره داشته یا به فکر هزینه های گزاف باشید.

هر فردی که هم اکنون در سئو متخصص محسوب می شود، مطمئنا از جایی شروع کرده است. همه آن چیزی که نیاز دارید گام نهادان مرحله به مرحله در فهم استانداردهای گوگل، بینگ و یاهو است . در این مطلب به شما آموزش میدهیم که چگونه سئو را قدم به قدم یاد بگیرید. در صورتی که نیاز به کمک بیشتر دارید با ما ارتباط برقرار کنید.

1. هدف سئو را درک کنید
کسب و کارها دارای اهداف محتلفی از بازاریابی هستند، اما همه آنها یک هدف مشترک را دنبال می کنند: کسب درامد بیشتر. و این یکی از عمومی ترین اهداف سئو است . ارتقا وب سایت به کمک سئو به وب سایت شما امکان میدهد تا رتبه بالاتری در نتایج جستجو کسب کرده و در نتیجه ترافیک درامدزایی ایجاد شود.

قبل از ورود به موضوع سئو بایستی از سازوکار موتورهای جستجو آگاهی پیدا کنیم. گوگل و سایر موتورهای جستجو دارای ربات های نرم افزاری هستند که اینترنت را با هدف یافتن، ذخیره کردن و رتبه بندی سایت ها پایش میکنند. هنگامی که کاربر دست به جستجو میزند، موتورهای جستجو لیستی از وب سایت ها با محتوای مرتبط را به نمایش میگذارند.

پس در ابتدا نیاز است که موتورهای جستجو وب سایت شما را پیدا کرده و سپس ذخیره (ایندکس) کنند. شما به صورت دستی از طریق ابزار URL Inspection Tool گوگل و Bing Webmaster Tools میتوانید درخواست ایندکس وب سایت خود را بدهید.

منابع:

سئو چیست؟
موتورهای جستجو چگونه کار می کنند؟
2. کلمات کلیدی مرتبط را پیدا کنید
در این مرحله نیاز است که کلماتی را که کاربران در گوگل جستجو می کنند را بیابید. این کلمات تحت عنوان کلمات کلیدی شناخته می شوند. اگر کلمات کلیدی شما جز موارد پر طرفدار و پر جستجو باشد، در صورت کسب رتبه های بالا، وب سایت شما در دید مخاطبین بیشتری قرار میگیرد.

در این راستا دو نوع کلمه کلیدی داریم. کلمات کلیدی بلند که معمولا دارای سه یا چهار بخش بوده و کلمات کلیدی کوتاه که دارای یک یا دو بخش هستند. کلمات کلیدی بلند معمولا تناسب بیشتری با محتوای وب سایت دارند و از این رو مخاطبین بهتری را به سمت وب سایت می کشانند. به عنوان مثال کلمه کلیدی “از کجا میتوانم مجله بخرم” خیلی دقیق تر از “مجله” است . بنابراین به انتظارات در پشت جستجوی کلمات کلیدی بلندتر میتوان پاسخ واضح تری داد.

اما از کجا بفهمیم که کلمات کلیدی مرتبط با وب سایت ما چیست؟ خوشبختامه ابزارهایی مانند keywordtool.io وجود دارند که میتواند لیست بلند بالایی از این کلمات کلیدی ایجاد کرد.

کلمات کلیدی بخش مهمی از سئو محسوب میشوند، چرا که از آنها در محتوا، عنوان صفحه، متا دیسکریپشن و URL استفاده میکنیم. آشنایی با فرایند جستجوی کلمات کلیدی گامی مهم در فرایند یادگیری سئو محسوب می شود.

مقالات سئو ...
ما را در سایت مقالات سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو سایت, نویسنده : عباسی seo02 بازدید : 173 تاريخ : سه شنبه 9 فروردين 1401 ساعت: 13:08


گوگل با اعلام تغییرات بزرگی در طریق انتشار پیوند ها به لیست های nofollow ، دنیای seo را لرزاند. سئو سایت این تغییرات – در حالی که برای یاری به Google در فهم و شعور اینترنت موءثر میباشد – با این وجود سبب ساز سردرگمی شد و سؤالات متعددی را تشکیل داد.

طی اعلامیه ای که گوگل منتشر کرد برای لینک و پیوند های Nofollow اپلیکیشن های متفاوتی داراست و در غایت به معرفی دو خصوصیت تازه به اینترنت مسترها پرداخت.

گوگل دو نوع خصوصیت پیوند (Attribute) نو معرفی کرد. این خبر کوتاه به تنهایی برای اینترنت مسترها کافی بود تا مشاجره‌ها و پرسش و پاسخ‌های اکثری را شروع نمایند. با این که گوگل میگوید رخداد خاصی نیافتاده میباشد البته این خبر برای جمع‌ای بهتر و برای کسانی هم بد میباشد. دو مورد لینک و پیوند follow و nofollow به ۴ مورد تبدیل شد. مختصات پیوند نو یعنی پیوند حامی مالی گردیده (sponsored) و لینک و پیوند محتوای تولیدی یوزرها (UGC) میباشند.

در حال حاضر ما با ۴ نوع لینک و پیوند رمز و شغل داریم:
۱- پیوند فالو (Dofollow): لینک و پیوند‌هایی میباشند که خزنده های موتور کاوش آن‌ها‌را دنبال می‌نماید و وارد کاغذ مقصد می شود.

۲- لینک و پیوند نوفالو (Nofollow): پیوند‌هایی میباشند که خزنده های موتور کاوش آنها‌را دنبال نمی‌نماید.

۳- لینک و پیوند تولیدشده به وسیله مخاطب (UGC): پیوند‌هایی که بوسیله یوزرها در قسمت نظرها تارنما یا این که فروم‌ها تولید میشوند.

۴- لینک و پیوند اسپانسری (Sponsored): پیوند‌هایی می‌باشند که در قبال قرار دادن آن ها در وب سایت پول اخذ میگردد.

پیوند های follow و nofollow :
در بالا هنگامی از یک شیت به شیت دیگری در اینترنت پیوند داده می شد از ساختار کد ذیل استعمال می‌کردند.

designestan

در‌این سبک از پیوند دادن از هیچ خصوصیتی برای پیوند استعمال نشده میباشد و صرفا یک لینک و پیوند ساده میباشد که استفاده کننده را به ورقه دیگری هدایت می‌نماید. بدین نوع پیوند‌ها، لینک و پیوند follow میگوییم.

۱۵ سال پیش گوگل یک ویژگی دیگر برای لینک و پیوند ها معرفی کرد و اسم آن را نوفالو (nofollow) گذاشت. عامل معرفی آن هم لینک و پیوند‌های اسپم در نصیب نظرها تارنما‌ها بود. در حالتی که یادتان باشد به عبارتی عصر وب لاگ‌نویس‌ها و صاحبان تارنما‌ها در قسمت نظرها وب سایت‌ها جملاتی مثل این می‌نوشتند:

“وب لاگ نیکی داری به بلاگ منم رمز بزن”
و در آین نظرها پیوند بلاگ یا این که تارنما خودشان را هم قرار می دادند. همین حال هم برخی از یوزرها به طور دستی یا این که برخی به امداد ربات‌ها همین فعالیت را می‌نمایند. ادله این عمل هم پر‌نور میباشد :

پیوند بیشتر = سکو فراتر در نتیجه ها گوگل = ترافیک بیشتر

گوگل که متوجه این سوءاستفاده گردیده بود، در سال ۲۰۰۵ ویژگی nofollow را معرفی کرد. ساختار لینک و پیوند‌های نوفالو به‌این شکل شد:

designestan

لینک و پیوند نوفالو به لهجه معمولی به ربات‌های خزنده google این را میگوید که‌این لینک و پیوند را دورازشوخی نگیر.

مراد از دور از شوخی نگیر میتواند مفهوم‌های مختلفی داشته باشد:

– این لینک و پیوند را کاربرها نهاده‌اند ربطی به ما ندارد
– این پیوند‌ها را دنبال مکن
– غرض این پیوند میتواند یک تارنما اسپم باشد
– این پیوند را به توصیه مشتری در سایتم گذارده‌ام
– نمیخواهم شیت‌ای که پیوند دادم ارتقا جايگاه داشته باشد
خلاصه این که لینک و پیوند‌هایی که در seo تاثیر متعددی داشتند شدند فالو و آنهایی که تاثیر خیلی کمتری داشتند شدند نوفالو، بدین استدلال میگوییم خیلی نادر زیرا بی‌تاثیر نیستند. تجربه نشانه داده میباشد این نوع پیوند‌ها هم تا حدودی سبب ارتقاء درجه می گردند. حتی در حالتی‌که گوگل به لینک و پیوند اعتبار ندهد فکر کنید لینک و پیوند نوفالو در جایی باشد که یوزرها روزمره روی آن کلیک نمایند و در وبسایت غرض مطالب را بخوانند یا این که خرید نمایند. این یعنی ارتقا ترافیک، ارتقاء مجال ماندگاری و در سود بهبود بهینه سازی.

مقالات سئو ...
ما را در سایت مقالات سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو سایت, نویسنده : عباسی seo02 بازدید : 191 تاريخ : دوشنبه 8 فروردين 1401 ساعت: 15:02


اکثر وب سایت ها معمولا از سیستم مدیر محتوا های وردپرس، دروپال و جوملا استعمال سئو سایت می کنن، به این ترتیب اکثر این cms ها به نظر معماری کد نویسی استاندارد درست شده اند به جهت این که برنامه نویس ها و بسط دهندگان بسیار حرفه‌ای در اکنون بسط این نرم‌افزار ها می‌باشند؛ همواره پرسش بعضی از یوزرها ما اینه که بهینه سازی وردپرس بهتره یا این که جوملا ؟ اینجانب تصمیم ندارم وارد نبرد دربین این دو سیستم مدیر محتوا نحس، ولی عده ای که میگویند seo وردپرس بسیار حاذق خیس از جوملاست بایستی این نکته رو هم در حیث بگیرند که وب سایت هایی که با وردپرس فعال‌ساز‌ی می‌شوند معمولا وبسایت هایی میباشند که قصد به ایجاد محتوا و ارائه مقاله ها دارا هستند و با اضافه کردن تعدادی پلاگین به بهینه سازی وردپرس و ارائه محتوا های تخصصی حتماً از وب سایت های جوملایی که برای موسسه ها ساخته می‌شوند و طی سالیان طولانی به روز نمی‌شوند توانا خیس میباشند، حیث اینجانب اینه که جوملا هم میتونه سئوی خیر و خوبی داشته باشه ولی برای این که بتونید جوملا رو seo کنین بایستی خیلی حرفه‌ای باشید و خیلی تکنیک ها رو پیاده سازی کنین تا این سیستم رو باصرفه کنین ولی در وردپرس اینطوری وجود ندارد و معمولا استاندارد های seo به طور پیشفرض در وردپرس به نیکی رعایت گردیده اند، تعیین سیستم مدیر محتوا مطلوب اولی قدم توفیق محسوب می شه براین اساس بهتره از وردپرس به کارگیری فرمائید زیرا بهینه سازی کردن وردپرس راحت خیس و شادی بخش خیس می‌باشد و سریع خیس میتونین به سود دلخواهتون برسین.

2- سرعت سایتتان می بایست بالا باشد.
سرعت وب سایت یک کدام از مهمترین فاکتور های seo وب سایت محسوب میشه، سرعت وب سایت شما همواره بایستی در حالت بسیار مطلوبی باشده تا یوزرها بتونن خیلی شل وب سایت شما رو مرور نمایند، در شرایطی که وارد وب سایت gtmetrix.com گردید و نشانی سایتتون رو در‌این وب سایت وارد کنین و دکمه بررسی رو بزنین، این وبسایت بعضا از عامل ها با صرفه بودن تارنما شما رو خیلی سریع ارزیابی می کنه و آن‌گاه حاصل نیکی به شما ارائه می‌دهد، یکی‌از حاصل آن آزمایش سرعت تارنما شماست و سرعت بارگذاری سایتتون رو برای یک مخاطب معمولی اندازه گیری می کنه و به شما ارائه میدهد، PageSpeed Score اینترنت سایتتون بایستی فراتر از 90 درصد و بر روی گرید A یعنی پرسرعت باشه، بر روی سرعت سایتتون خیلی تمرکز کنین و هموار عملکرد کنین اون رو به دستکم شرایط ممکن برسونین، فراموش نکنین که اگه سرعت وبسایت شما بهتر نباشه با رعایت تک تک فاکتور های بهینه سازی هم نمیتونین سود نیکی بگیرین، هرچقدر سرعت بارگذاری اینترنت سایتتون بیشتر باشه بهتره.

مقالات سئو ...
ما را در سایت مقالات سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو سایت, نویسنده : عباسی seo02 بازدید : 152 تاريخ : يکشنبه 7 فروردين 1401 ساعت: 13:06